Dukkehus

dukkehus i vitrineskab

Jeg ønskede mig et dukkehus, da jeg var barn, men  fik det ikke. Efter jeg er blevet voksen, har jeg så gennem årene samlet dukkehusting. Jeg har ikke et rigtigt dukkehus, men har indrettet et vitrineskab til dukkehus i 5 etager. Nederst er haven . Stueetagen rummer køkken og spisestue. 1.sal - dagligstue og musikværelse. 2.sal  - Syrum og legevæelse, soveværelse og badeværelse. Øverst er loftet, hvor nisserne bor og julepynten opbevares.
Det er sjovt selv at fremstille ting til dukkehuset, men også at finde ting til det, når man er ude at rejse. Det er en souvenir, der har den store fordel at den ikke fylder meget i bagagen. Jeg vil senere blogge om nogle af mine fund.
English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19