Goodreads

anbefalinger af nyudgivne bøger

Jeg har før omtalt Goodreads. I dag fik jeg nyhedsbrev, og det er så smart at de udvælger bøger af forfattere jeg tidligere har læst, og som lige er udkommet eller udkommer i januar.
Det er da smart. På den måde ved jeg at jeg kan få tredje bog i en serie af Jojo Moyes.
Jeg har tidligere læst Me Before You og After You, men nu er der så kommet en treer: Still me, som jeg så kan bestille på biblioteket. Skulle den ikke være kommet endnu kan jeg markere den i Goodreads som Want to Read, så jeg ikke glemmer den. Den kommer snart på dansk (23/1-18) og hedder: Stadig mig.
Af andre bøger jeg blev mindet om, er The Grave's a Fine and Private Place af Alan Bradley.
Det er nummer 9 i serien om Flavia de Luce. Det er en noget anderledes krimi, hvor hovedpersonen Flavia ved seriens start er en 11-årig moderløs pige med en stærk interesse for gift og kemi. Der er mange sjove beskrivelser af personernes indbyrdes forhold.J eg har læst alle de andre med stor fornøjelse.
Endelig fik jeg også titlen på en bog af Jill Mansell: This Could Change Everything.
English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19